Klantenservice & Veelgestelde vragen

Wilt u meer weten over de service, inkoop of producten bij 2dehandsmeubelen.be? Kijk dan hier voor een antwoord op de meest gestelde vragen. Of bel onze klantenservice voor een persoonlijk contact.

Bestellen & Levering

Hoe kan ik bestellen bij www.2dehandskantoormeubelen.be?

U bestelt het door u gekozen product of de door u gekozen producten eenvoudig via onze webshop.

Is het nodig om een account aan te maken bij een bestelling?

Nee, dat is niet noodzakelijk. U kunt ook zonder account afrekenen. Wel raden we aan om een account aan te maken omdat dit meerdere voordelen biedt. Zo worden uw gegevens bewaard wat wel zo snel en makkelijk werkt bij volgende bestellingen. En het biedt u inzicht in eerdere bestellingen. Ook biedt een account extra mogelijkheden zoals de optie om een verlanglijst aan te maken, meerdere afleveradressen erin op te nemen, labels te laten drukken, beoordelingen te geven en nog veel meer.

Wat zijn de levertijden bij tweedehands meubilair?

De levertijden zijn afhankelijk van een aantal factoren zoals de locatie waar ze opgeslagen staan. Staat het bestelde meubilair op dezelfde vestiging, dan is de levertijd 3 tot 10 werkdagen. Staan ze op verschillende vestigingen dan moeten we de bestelling eerst verzamelen op de vestiging van waaruit de meubels geleverd worden. Dit verzamelen gebeurt eenmaal per week. In dat geval kan de levertijd oplopen tot 5 tot 10 werkdagen.

Wat zijn de bezorgkosten van kantoormeubelen?

We leveren tot aan de voordeur. Is de bestelling meer dan € 650 t/m 40 km dan zijn de leveringen gratis. Daaronder bedraagt de levering 25 €. We leveren tot aan de voordeur.

Onze prijzen voor levering zijn inclusief de Belgische kilometer heffing:

  • 41 - 60 km: € 25,00
  • 61-150 km: € 60,00
  • 151-200 km: € 70,00
  • 201 - 250 km: € 80,00

Deze bedragen zijn incl. btw en kilometerheffing.

Bezorging buiten België is alleen mogelijk op afspraak. Bij lange afstanden kan de levertermijn wijzigen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dat is mogelijk, maar houd wel rekening met het volgende:

  • Tweedehands materiaal is niet verpakt. U dient hierin zelf te voorzien met bijvoorbeeld dekens, touwen, bindlinten, folies en/of tape. Wij stellen dit NIET ter beschikking.
  • U neemt de goederen in ontvangst bij de uitgang van onze magazijnen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade ontstaan tijdens laden of transport.

Is plaatsing en montage mogelijk?

Ja dat is mogelijk. Dit is op regiebasis tegen het hiervoor geldende uurtarief à € 42,00 excl. btw. Speciale wensen zoals levering op een verdieping met of zonder buitenlift moeten wel op tijd worden vermeld. Prijzen zijn altijd op aanvraag en afhankelijk van omstandigheden. Let wel op: sommige producten zijn heel erg zwaar. Hiervoor kan het noodzakelijk zijn om een buitenlift te regelen als er geen interne lift beschikbaar is.

Heb ik garantie?

Nee, op de tweedehands producten wordt geen garantie gegeven.

Retourneren

Voor de producten die u via onze webshop heeft besteld, geldt een bedenktermijn van 14 dagen waarbinnen u zonder opgaaf van redenen het product kunt retourneren. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. De verzendkosten van het retourneren van de bestelling zijn voor uw eigen rekening

Algemeen

Kan ik de kantoormeubelen eerst bekijken?

Dit kan zeker. In de webshop staat per product aangegeven waar de producten zijn opgeslagen. U kunt deze op die locatie bekijken. Ook hebben we een prachtige showroom waar u de tweedehands kantoormeubelen kunt bekijken. U bent hier van harte welkom op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 en op zaterdag.

Wat is de staat van de tweedehands kantoormeubelen?

Dit staat per product vermeld in de omschrijving in de webshop.

Betalen

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Bij www.2dehandskantoormeubelen.be accepteren we:

  • iDeal
  • vooraf overmaken
  • pinbetalingen
  • contante betalingen bij het afhalen 

Wij accepteren geen Creditcards, Bitcoins, Cheques ed.

Krijg ik een factuur?

Bestelt u online dan ontvangt u een overzicht van uw bestelling. Die bestelling wordt verwerkt in ons systeem waarna u altijd per e-mail een factuur ontvangt. Dit geldt ook als u per iDeal, contant of pin betaalt.