Inkoop kantoormeubelen

Heeft u kantoormeubelen waar u afstand van wilt doen? Of die u niet meer verkoopt omdat het een oud model is, een showmodel of u er geen opbergruimte meer voor heeft? Dan kopen wij het graag bij u in.

Waardebepaling

Voor uw overtollige kantoormeubilair kunt u bij ons een waardebepaling aanvragen. U kunt ons hiervoor een aantal foto’s doorsturen van de betreffende goederen met een zo nauwkeurig mogelijke beschrijving. Hiervoor vult u onderstaand aanmeldformulier in. Onze inkopers reageren binnen 3 werkdagen . Voor de waardebepaling hanteren wij de volgende principes :

  • Per item moet het aanbod minstens 25 stuks bevatten
  • Het aanbod moet van een A-merk zijn
  • Het kantoormeubilair komt niet uit een particuliere inboedel en bestaat niet uit producten waarvan de herkomst onduidelijk is
  • De waardebepaling is een indicatie en geldt nog niet als een aankoopverplichting of garantie tot aankoop door 2dehandskantoormeubelen.be

Uw aanbod kantoormeubelen

Vul onderstaand formulier in om de kantoormeubelen aan ons aan te bieden. Dit is vrijblijvend en pas na onze waardebepaling bespreken we de eventuele aankoop van het kantoormeubilair. aanmeldformulier

Werkwijze bij inkoop kantoormeubelen

Bij 2dehandsmeubelen.be heeft u altijd uw eigen contactpersoon en gaan we volgens een duidelijk en professionele aanpak te werk. Die is als volgt:

Waardebepaling aanbod

Het kantoormeubilair dat u ons heeft aangeboden wordt door een van onze inkopers beoordeeld. U ontvangt hiervan een waardebepaling.

Bezichtiging

Beoordeelt u de waardebepaling positief, dan maken we een afspraak om de meubelen bij u op locatie te komen bezichtigen.

Bieden

Nadat wij de kantoormeubelen persoonlijk hebben beoordeeld, brengen we een bieding uit.

Overname

Bent u akkoord met het bod, dan plannen we een datum voor de fysieke overname.

Afhandelen

Nadat de kantoormeubelen zijn overgenomen, handelen we alles netjes met u af zoals besproken.

Waarom 2dehandsmeubelen.be?

Bij 2dehandsmeubelen.be vindt u een betrouwbare partner voor de overname van uw overtollige kantoormeubilair. Wij werken snel en transparant en staan voor u klaar om de overname zo soepel mogelijk te laten verlopen. Wilt u daar meer over weten of eerst eens kennismaken? Neem dan contact met ons op.