Mijn winkelwagen

Account

        NL / FR 

   Mijn winkelwagen

Account

        NL / FR 

Inkoop kantoormeubelen

Heeft u kantoormeubelen waar u afstand van wilt doen? Of die u niet meer verkoopt omdat een een oud model is, een showmodel van u er geen opbergruimte meer voor heeft? Dan kopen wij het graag bij u in. 

Waardebepaling

Voor uw overtollige kantoormeubilair kunt u bij ons een waardebepaling aanvragen. 

U kunt een aantal foto's doorsturen per mail.


Aanmeldformulier in onze inkopers mist binnen 2 werkdagen. Voor de waardebepaling hanteren wij de volgende principes:

  • Per artikel moet de aanbieding 25 stuks bevatten

  • Het aanbod moet van een A-merk zijn

  • Het kantoormeubilair komt niet uit een particuliere inboedel en bestaat niet uit

  • De waardebepaling is een indicatie en doet niet als een aankoopverichting van garantie tot aankoop door 2dehandsmeubelen.be


Uw aanbod kantoormeubelen

Vul onderstaand formulier in om de kantoormeubelen aan ons aan te bieden. Dit is vrijblijvend en pas na onze waarderingbepaling bespreken wij de waarde aankoop van het kantoormeubilair.


Naam Verplicht veld
Voornaam Verplicht veld
Bedrijf Verplicht veld
Functie Verplicht veld
telefoon nr. Verplicht veld
Email Verplicht veld
Straat Verplicht veld
nummer Verplicht veld
postcode Verplicht veld
Stad Verplicht veld
Bericht Verplicht veld
foto Verplicht veld

Inkoop kantoormeubelen

Werkwijze bij inkoop kantoormeubelen

Bij 2dehandsmeubelen.be heeft u altijd uw eigen contactpersoon en gaan wij volgens een duidelijke en professionele aanpak te werk. Die is als volgt:

WAARDEBEPALING AANBOD

Het kantoormeubilair dat u ons heeft gekregen wordt van een van onze inkopers beoordeeld. U ontvangt een waarderingbepaling.

bezichtiging

Beoordeelt u de waardebepaling positief, dan maken we u een afspraak om de meubelen bij u op locatie te komen bezichtigen.

Bieden

Na wij de kantoormeubelen persoonlijk hebben beoordeeld, brengen we een bieding uit. 

OVERNAME

Bent u akkoord met het lichaam, dan plannen we and datum voor de fysieke overname.

AFHANDELEN

Na de kantoormeubelen zijn overgenomen, we hebben alles netjes met u af zoals besproken. 

NEEM CONTACT OP 

En neem je aanbod aan

Waarom 2dehandsmeubelen.be?

Bij 2dehandsmeubelen.be vindt u een betrouwbare partner voor de overname van uw overtollige kantoormeubilair. Wij werken snel en transparant en staan ​​voor u klaar om de overname zo soepel mogelijk te laten verlopen. Wilt u er meer over weten van eerst eens kennismaken? 
Je winkelmandje is leeg Ga verder
Winkelmandje
Subtotaal:
Korting 
Korting 
SKU:
Bekijk gegevens
- +
Uitverkocht