Mijn winkelwagen

Account

        NL / FR 

   Mijn winkelwagen

Account

        NL / FR 


Bestellen & Levering

Hoe kan ik bestellen bij www.2dehandskantoormeubelen.be?

U bestelt het door u gekozen product of de door u gekozen producten eenvoudig via onze webshop. 

Heb ik garantie?

Nee, op de tweedehands producten wordt geen garantie gegeven.


Is het nodig om een account aan te maken bij een bestelling?

Nee, dat is niet noodzakelijk. U kunt ook zonder account afrekenen. Wel raden we aan om een account aan te maken omdat dit meerdere voordelen biedt. Zo worden uw gegevens bewaard wat wel zo snel en makkelijk werkt bij volgende bestellingen. En het biedt u inzicht in eerdere bestellingen. Ook biedt een account extra mogelijkheden zoals de optie om een verlanglijst aan te maken, meerdere afleveradressen erin op te nemen, labels te laten drukken, beoordelingen te geven en nog veel meer.

Wat zijn de levertijden bij tweedehands meubilair?

De levertijden zijn afhankelijk van een aantal factoren zoals de locatie waar ze opgeslagen staan. Staat het bestelde meubilair op dezelfde vestiging, dan is de levertijd 2 tot 6 werkdagen. Staan ze op verschillende vestigingen dan moeten we de bestelling eerst verzamelen op de vestiging van waaruit de meubels geleverd worden. Dit verzamelen gebeurt eenmaal per week. In dat geval kan de levertijd oplopen tot 5 tot 10 werkdagen.

Wat zijn de bezorgkosten van kantoormeubelen?

We leveren tot aan de voordeur. Is de bestelling groter dan 500 € excl.BTW en maximum 100 km ( heen en terug): is gratis levering. Daaronder bedraagt de levering 55 €. We leveren tot aan de voordeur.

Onze prijzen voor levering zijn inclusief de Belgische kilometer heffing vertrek vanuit 7850 Edingen.


  •   tot 40 km: 55 €
  •   41 - 60 km: 70 €
  •   61-150 km:  80 €
  •   151-200 km: 90 €
  •   201 - 250 km: 100 €

Bezorging buiten België is alleen mogelijk op afspraak. Bij lange afstanden kan de levertermijn wijzigen.


Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dat is mogelijk, maar houd wel rekening met het volgende:

 • Tweedehands materiaal is niet verpakt. U dient hierin zelf te voorzien met bijvoorbeeld dekens, touwen, bindlinten, folies en/of tape. Wij stellen dit NIET ter beschikking.

 • U neemt de goederen in ontvangst bij de uitgang van onze magazijnen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade ontstaan tijdens laden of transport.


Is plaatsing en montage mogelijk?

Ja dat is mogelijk. Dit is op regiebasis tegen het hiervoor geldende uurtarief à € 55,00 excl. btw.

Speciale wensen zoals levering op een verdieping met of zonder buitenlift moeten wel op tijd worden vermeld. Prijzen zijn altijd op aanvraag en afhankelijk van omstandigheden. Let wel op: sommige producten zijn heel erg zwaar. Hiervoor kan het noodzakelijk zijn om een buitenlift te regelen als er geen interne lift beschikbaar



 Betaalopties


Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Bij www.2dehandskantoormeubelen.be accepteren we:

Betaal bancontact, Credit Card, vooraf overmaken per bank,

Of betaal via Contant bij de chauffeur.


Krijg ik een factuur?

Bestelt u online dan ontvangt u een overzicht van uw bestelling. Die bestelling wordt verwerkt in ons systeem waarna u altijd per e-mail een factuur ontvangt. Dit geldt ook als u per iDeal, contant of pin betaalt.

Meer weten?

Wilt u meer weten over ons aanbod in tweedehands kantoormeubelen of de werkwijze? Kijk eens bij veelgestelde vragen of vraag het ons. We helpen u graag verder.
Je winkelmandje is leeg Ga verder
Winkelmandje
Subtotaal:
Korting 
Korting 
SKU:
Bekijk gegevens
- +
Uitverkocht